Zasady wysyłki

1. Wszystkie zamówione produkty w naszym sklepie wysyłamy za pośrednictwem: InPost S.A., Poczty Polskiej S.A., UPS Polska Sp. z o.o.

2. Towar jest wysyłany do Klienta do 2 dni roboczych po złożeniu zamówienia lub momentu wpłynięcia należności za zamówiony towar na konto bankowe sprzedawcy (w przypadku przedpłaty) i jest dostarczany według wskazań klienta. Przesyłki nie są realizowane w soboty oraz w dni ustawowo wolne od pracy.

3. Przesyłki wysyłamy za pobraniem pocztowym lub bez, w zależności od wybranej formy płatności. Klient płaci należną kwotę za zamówiony towar powiększoną o koszt wysyłki.

4. Przesyłki dostarczane są pod wskazany adres. Jeżeli pracownik Poczty Polskiej S.A. nie zastanie pod wskazanym adresem osoby upoważnionej do odbioru przesyłki, pozostawia zawiadomienie. Po przesyłkę należy się zgłosić w ciągu 14 dni do urzędu pocztowego w celu jej odebrania.

5. W przypadku, gdy opakowanie nosi znamiona uszkodzenia lub prób otwarcia należy w obecności spedytora lub listonosza (na poczcie) spisać protokół szkody i odmówić przyjęcia towaru.

6. Jeżeli klient zamówił kilka pozycji, spośród których w magazynie księgarni brak jakiejkolwiek z pozycji, pracownicy działu sprzedaży skontaktują się telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej w sprawie dalszych ustaleń.

7. Przy zamówieniach na kwotę powyżej 200,00 zł, wysyłka gratis. Przesyłka zostanie dostarczona za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. Dotyczy zamówień realizowanych na terenie Polski.

Koszty wysyłki dla przesyłek dostarczanych na terenie Polski

Rodzaj dostawcyRodzaj płatnościCzas dostawyKoszt dostawy dla przesyłek o masie do 30kg
Odbiór własny gotówka/karta/przedpłata           0 zł
Poczta Polska S.A. przelew/karta 2-3 dni robocze    9.90 zł
  pobranie 2-3 dni robocze  11.50 zł
Przesyłka kurierska Kurier UPS przelew/karta 1 dzień roboczy  23.00 zł
  pobranie 1 dzień  roboczy  25.00 zł
Przesyłka InPost S.A. przelew/karta 2-3 dni robocze    9.90 zł
pobranie 2-3 dni robocze  11.50 zł



Koszty wysyłki przesyłek zagranicznych uzależnione są od kraju docelowego i naliczene są zgodnie z obowiązującą taryfą Poczty Polskiej. Taryfa opłat pocztowych dostępna jest pod poniższym adresem:
http://cennik.poczta-polska.pl/usluga,zagraniczny_paczka_pocztowa.html

Reklamacja, rękojmia

1. Wrocławska Księgarnia Archidiecezjalna zobowiązuje się dostarczać towar nie posiadający wad.

2. Wrocławska Księgarnia Archidiecezjalna odpowiada wobec Klienta za sprzedany towar, jeżeli wada zostanie stwierdzona w okresie 2 (dwóch) lat od chwili wydania towaru.

3. Reklamowany produkt wraz z opisem przyczyn reklamacji oraz dowodem zakupu, co znacznie ułatwi rozpatrzenie reklamacji, należy dostarczyć lub odesłać na adres: Wrocławska Księgarnia Archidiecezjalna pl. Katedralny 19 50-329 Wrocław

4.W przypadku reklamacji z tytułu rękojmi Wrocławska Księgarnia Archidiecezjalna udzieli odpowiedzi na reklamację w formie pisemnej na papierze lub za pośrednictwem poczty elektronicznej w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. W innych przypadkach Wrocławska Księgarnia Archidiecezjalna udzieli odpowiedzi na reklamację na papierze lub za pośrednictwem poczty elektronicznej w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania.

5. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego Sklep Internetowy zwraca bezzwłocznie po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

6. W przypadku uznania przez Wrocławską Księgarnię Archidiecezjalną reklamacji, wadliwy towar zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe, Sklep Internetowy zaoferuje do wyboru inne, dostępne towary lub zwróci cenę wraz z kosztami przesyłki.

7. Wrocławska Księgarnia Archidiecezjalna informuje o możliwości skorzystania z pozasądowych sposób rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń; opis zasad dostępu do tych procedur znajdują się na następujących stronach internetowych:

www.uokik.gov.pl

www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php

www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php

 www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

8. W przypadku gdy Klient nie jest konsumentem, odpowiedzialność Wrocławska Księgarnia Archidiecezjalna z tytułu rękojmi jest wyłączona.

Zwrot

1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.), klient, może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

2. W celu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy klient zobowiązany jest do wypełnienia formularza odstąpienia od umowy i powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy wysyłając w/w wypełnione oświadczenie na adres: Wrocławska Księgarnia Archidiecezjalna, pl. Katedralny 19, 50 - 329 Wrocław lub e-mailem na adres: ksiegarnia@archidiecezja.wroc.pl oraz dokonać zwrotu towaru do sklepu.

3. Zwracany towar nie może nosić śladów uszkodzeń a rzeczy oryginalnie zapakowane przez producenta (płyty, kasety, albumy) itp. muszą być zwracane w nienaruszonym opakowaniu).

4. Do zwracanego towaru należy dołączyć oryginał dowodu zakupu oraz informację o sposobie przekazania pieniędzy za zwrócony towar. Koszt odesłania towaru do sprzedawcy pokrywa kupujący. Możliwy jest osobisty zwrot towaru w siedzibie sklepu.

5. Zwrot pieniędzy nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni roboczych od daty otrzymania zwróconego towaru.

6. Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.